Return Policy

*Return policy English
**Return policy (retouren) Dutch 

*Return Policy

We have a 14-day return policy, which means you have 14 days after receiving your item to request a return. To be eligible for a return, your item must be in the same condition that you received it, unworn or unused, with tags, and in its original packaging. You’ll also need the receipt or proof of purchase.  To start a return, you can contact us at info@modekey.nl. If your return is accepted, we’ll send you a return shipping label, as well as instructions on how and where to send your package. Items sent back to us without first requesting a return will not be accepted. You can always contact us for any return question at info@modekey.nl.

Damages and issues
Please inspect your order upon reception and contact us immediately if the item is defective, damaged or if you receive the wrong item, so that we can evaluate the issue and make it right.

Exceptions / non-returnable items
Certain types of items cannot be returned, like perishable goods (such as food, flowers, or plants), custom products (such as special orders or personalized items), and personal care goods (such as beauty products).

Exchanges
The fastest way to ensure you get what you want is to return the item you have, and once the return is accepted, make a separate purchase for the new item.

Refunds
We will notify you once we’ve received and inspected your return, and let you know if the refund was approved or not. If approved, you’ll be automatically refunded on your original payment method. Please remember it can take some time for your bank or credit card company to process and post the refund too.

**Return policy (retouren)
We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je 14 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een ​​retour aan te vragen. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met tags en in de originele verpakking. U heeft ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig. Om een ​​retour te starten kunt u contact met ons opnemen via info@modekey.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retouretiket en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben aangevraagd, worden niet geaccepteerd. Voor een retourvraag kun je altijd contact met ons opnemen via info@modekey.nl.

Schade en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen

Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedsel, bloemen of planten), op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en persoonlijke verzorgingsartikelen (zoals schoonheidsproducten). We accepteren ook geen retourzendingen voor gevaarlijke materialen, brandbare vloeistoffen of gassen. Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke artikel. 

Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe artikel te doen.

Restituties
We laten het je weten zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Bij goedkeuring wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.